hamed hakan- dige miram.mp3

4,163 KB

خدا حافظ

از این جا که پر از غمه خسته شدم می خوام برم

قلبم و که دادم به تودیگه باید پس بگیرم

موندن هـــــــرگز؛ خداحــــــافظ

دیگه میرم …

اگه یه روز دردای دنیا بریزه تو قلب ما

ستاره ها خاموش بشن تو آسمون شب من
من میـــــــــمیرم ؛ دیگه میرم …

خداحافظ ؛ دیگه رفتم پایان ثانیه منم

هر جایی ساعت ببینم عقربه هاش و می شکنم

حتی نشد واسه یه بار من بدی هات و خوب کنم

خورشید و کشتم تا دیگه خودم به جات غروب کنم

دل می سوزه ازم نخواه بیشتر از این اسیر این قفس باشم

هیچی نمونده از دلم خاکستر تو آتیشم

ریزه ریزه دل می سوزه …

خسته شدم ، دلم گرفته این روزا

غم خونه کرده تو صــــــــدام ….

بارون غصه انگار می باره تو ترانه هام

عــــــاشق بودم خسته شدم …

خسته شدم دیگه میرم ، گریه نکن

دل بیا بریم از عشق دیگه نگیم

درد عشقی که کشـــــــیدیم

….جز خدا به کسی نگیم….

http://rahman07.blogfa.com/post/342

هشدار مسئولیت فایل آپلود شده بر عهده‌ی کاربر آپلودکننده می‌باشد، لطفا در صورتی که این فایل را ناقض قوانین می‌دانید به ما گزارش دهید.